Translate

nedjelja, 26. veljače 2012.

JA TOČKAM...

Pin It

"Na svijetu ima mnogo kutija ( i tacni, naravno )
Ljepota gleda odasvud
 A srce traži samo jednu
Za jednom čežnja tišti grud

Zaljubit ćeš se iznenada
Jer u tom srcu krvce vri
 I cijeli svijet je divan tada
 Ostvareni su sretni sni

Ja točkam jer strune srca glasno poje
Ja točkam jer sreća krasi život naš
 Ja točkam jer tako hoće srce moje
Hvala ti srce što čitat osjećaj taj znaš"


Eto, tako je i meni kad se uhvatim točkanja. Kao gosponu Fuliru i milostivi dok skupa poje!





Potom sam uzela kutiju iz nedavnog posta jer mi je sinula jedna ideja.  Koja? Složi sam svoju kutiju, a sve što ti treba je Mix-match Box!!!! Oh yeah...Oh yeah!!!!




Linking up to :

UndertheTableandDreaming

29 komentari:

Unique Hrebina kaže...

super si to potockala... tockaj i dalje :)

Nasmijano nebo kaže...

Točka, točka, točkica
Gotova je glavica...
Ajoj, to je iz neke druge pjesmice ali budući da ovi mix-matchevi jako dobro ispadaju, zašto ne pomiješati i pjesmice?

Anonimno kaže...

hahaha, točko(o)visnik! Super su kutijice!

Ankica Vucetić Cepulo kaže...

Ova istočkana je posebno prekrasna!!

Nostalgia kaže...

Preslatko, točkice su mi uvijek tako romantične (upravo sam tačkala kvačice), ali tacna... Oduševila sam se kao malo dijete!!!

Sonaj kaže...

Samo ti točkaj,ja obožavam točke i točkice!A ona kutija sa srcima na bočnim stranicama me oduševila:)):)):))

Marinica kaže...

Baš su lijepe, obožavam točkaste motive na predmetima :)

Jelena MS kaže...

uvek me razvesele tufnice!!

Nely kaže...

Bravo za točkanje i ovu pjesmu,stvarno me uvijek iznova oduševiš svime:)

Lilly... kaže...

Ma ima na svijetu mnogo svačega, al ti si unikat, znaš? :D Ja juuuuuuuuuuubiiiiin! Lalalalalalalaaaaa... :D

Lejla kaže...

Hahahahahha xD
Kako si mi samo luda :D
Tufnic obožavam..bilo koje boje sa su u pitanju :D

http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

Romana kaže...

Točke su fenomenalne. Čak mi je bolje tamo gdje su same, bez ruža.

Biljana kaže...

Ja obozavam tufne tj. tocke, ali mi ne ide kao tebi, tvoje tockanje je fantasticnooooooooooooo!:-)

Olija kaže...

Točkasta kutija je preslatka!

Pozdrav

Marta kaže...

La combinación de flores y lunares me encanta. Te quedó de lujo.
Besos desde España

Lilla Indigo kaže...

Ovo s točkicama je prekrasno!

Tatjana kaže...

Točke su zakon!Zakon!!!!A i vi ste...zakon ;)

Suzana kaže...

Kad će radionica točkanja by Tatjana? Ovakave točke možeš samo ti napraviti. Kombinacije točke i cvijeta su mi odlične!

eda kaže...

Prekrasno, baš prekrasno!

Sandra Z kaže...

Nastavi točkanje, draga moja, kao što ti srce tvoje hoće. Točkice su zakon. Sviđa mi se i romantiš kombinacija s ružama. Jako :))

Pat kaže...

As always, I love your colour choice - so soothing and calming. Such a simple idea, and yet so beautiful!

Good Ghost kaže...

Ma daj!!! Sad si me izazvala. Imam jednu ideju (ah). Ovo izgleda pre pre dobro. Nisam ni sanjala da točke ne moraju biri sano u crveno bijeloj kombinaciji. A ova "šarada" na kraju fantastično
bravisimo!

Unknown kaže...

Me parecen preciosas, esa combinación de colores me parece muy elegante. Un saludo desde España. Paloma.

Anonimno kaže...

Prekrasne kutije, predivno oslikane! Btw, gdje je moguće kupiti takve kutije? Okušala bih se i ja u nečem sličnom...

Anonimno kaže...

Samo ti točkaj, izgleda fantastično. A i ovo je fora što se može kombinirati...:)))

Renata kaže...

Super su ove točke, a ova kombinacija s ružicama je odlična!
Pozdrav!

Tatjana kaže...

Točka svima!

@Anonimno-u hobby dućanima,a i poneki odjeli kućnih potrepština znaju imati drvenih kutija.

@Suzana-u jednom od idućih postova ;)

Anonimno kaže...

Prekrasno si je uredila!

Kiss!

by S kaže...

Pa ja sam se zaljubila! Ovo je kao savršeno za mene!
xo

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...