Translate

subota, 18. lipnja 2011.

RUŽE (NI)SU CRVENE

Pin It

Svi Vi koji radite u "kreativnom" ekonomskom sektoru, znate kako brojevi, analize i statistike znaju biti vrlo zahtjevne, a naročito u ovom dijelu godine. Stoga se unaprijed ispričavam što ovih i slijedećih dana neću biti u mogućnosti družiti se s Vama koliko bih to željela.

Tanja

A sada, ajmo zapjevati stari šlager...

Ruže su crvene? Nisu jer... 

"Crvena boja, odbija biljojede jer sadrži visoku razinu cijanida".


Tajne su skrivene? Nisu jer...

"Svemir ne poznaje tajne, ni skrivanja. Poznaju ih ljudi. U svemirskoj energiji sve je kristalno jasno, čsito, otvoreno, razodjeveno i osvijetljeno. Ljude je strah prisilio da skrivaju mračne misli, osjećaje krivnje i osjećaje pri kojima im je neugodno".


Slatka je muzika ? Je jer... 

"Njena melodija brzo, "na prepad", svojom laganom melodijskom linijom zna osvojiti ljubitelje zabavne muzike i postati šlager."



Ali nije kao ti? I nije jer...

"Nitko ne zna kao ti, tako potpuno ispunit mi ovaj svijet, kao ti."






20 komentari:

Anonimno kaže...

Uvijek predivni radovi i originalni postovi!!! Pusa :)))

Sandra Z kaže...

Predivan post Tatjana! I prelijepa oslikana kutija... Kome li je namjenjena, da mi je znati?

LivesArt kaže...

Krasan tekst uz krasne fotke , a tek rad fenomenalan!Savršene ružice!

Suzana kaže...

Strpljivo ću čekati da "prođe" vrijeme kreativne ekonomije i dotle uživati u pogledu na tvoj rad. Super je ova kutija zbog kombinacije boja, bitumena i OS toucha. Ležerno, elegantno....

eda kaže...

Draga moja romantičarko, predivna kutija (makar nema crvene ružice:))
p.s. čisto sumnjam da ti između tih svojih brojkica nećeš naći vremena za koji potez kistom.. tko zna, možda i tvoji završni računi i godišnji obračuni imaju pokoju ružicu u uglu, hehe...
i da, onaj žabac mi opasno izgleda, sigurno si ga radila kao ukras za kancelariju:))

Tatjana kaže...

Hvala cure na lipim ričima :)

@Sandra Z.
Ma ne znam ni ja točno,ali sam se uspijela izboriti da ne bude opet vanilij-žuta.

@Eda
Pročitala me tek tako.Pa naravno da pokoja bruto bilanca ima "pokoju" ružu,ružicu,list,viticu,...

Mis pijadines kaže...

que bien pintas... me gusta la cajita... un beso...

Nena3110 kaže...

WOW; videla sam na fejsu, ali na brzinu, moram priznati, ovde je gledam iz svih uglova, zaista je savršena, a ti ne samo da lepo radiš, već divno i pišeš.
A za posao te razumem, i ja krećem od ponedeljka, na poslu radim, kod kuće nastavljam.
Srećno i brzo nam se vrati!

Deni kaže...

Belíssimo amiga!!!!!Gostei muito da cor e do detalhe da flor.Tenha um lindo domingo,abraçosss!!!!

Prirodna kaže...

ovaj tekst o tajnama je toliko lijep i istimit, a kutijica je prekrasna izvana, a još ljepša iznutra :) :)

Tamaravvo kaže...

Красивый цвет. Симпатичная получилась шкатулочка.

Unknown kaže...

Predivno romanticna....a boje su hrabro-divne.Retko ko to moze.Bravo jos jednom, uzivala sam ciajuci tekst i gledajuci slikice.

Marta kaže...

Una cajita preciosa, con unas rosas divinas.
Besos desde España

Creando con graciela kaže...

Hola Tatjana, amiga como estas, cuanto hace que no te visito, pero llegue y me quede maravillada, porque amiga recorri todo lo que me faltaba ver, cajas maravillosas, frascos hermosos, técnicas de lujo, cuadro que son sumamente especiales, echo con el corazon, vi excursiones que dan placer , jugar con la naruraleza, vi corazones preciosos, etc..etc..etc.., todo lo que vi me dio la certesa que sos una ARTISTA CON MAYÚSCULA, te admiro por eso.
Desde SALTA, AREGENTINA, te dejo mi admitad y mi cariño, un beso GRACIELA

Nely kaže...

Prekrasno izgleda..ruže su crvene,tajne su skrivene,lala laaaaaa...uživaaaaaam kod tebeeee:)

Jasminka kaže...

Iz svakog lista i svake vitice izbija lakoća kojom radiš one stroke. Krasna kutija. Pozdrav

Maite - vitoma kaže...

¡Preciosa!!
Bss.

Luzdelunna kaže...

guauuuuuuuuuuuuuu que caja
besines

Anonimno kaže...

Ja sam ti napisala komentar ali ga nema?
Nema veze ponovi ću ga, misli da sam napisala kako obožavam tvoje ružice jer su mi prekrasne i uvijek posebne i da si prava majstorica...i tako nekako:)

Kiss,pozdrav s mora (blizu tebe sam... tamo negdje):)

Unknown kaže...

oduševljena sitnim detaljima, gde god da se pogleda ih ima

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...